Wiek
13–19 lat
(12 osób w grupie), grupa zaawansowana
Wymagania
Zajęcia dla młodzieży zainteresowanej programowaniem i grafiką.
- Znajomość szkolnego materiału z matematyki do VI klasy.
- Zdolność logicznego myślenia.
- Zainteresowanie programowaniem i komputerami.
- Umiejętność obsługi i instalacji oprogramowania w systemie Windows.
- Umiejętność skupienia uwagi przez dłuższy czas.
- Preferowana znajomość języka angielskiego.
- Posiadanie konta email i umiejętność posługiwania się pocztą elektroniczną.
Kontynuacja zajęć "Programowanie w języku C#", "Grafika trójwymiarowa" i "Projektowanie gier".
Zagadnienia ogólne, zamierzone efekty
-
Projektowanie gier i pisanie gier:
- Tworzenie modeli trójwymiarowych do gier.
- Teksturowanie i mapowanie modeli.
- Tworzenie modeli dla fizyki gry.
- Tworzenie, modyfikowanie i miksowanie animacji szkieletowych.
- Importowanie modeli i animacji do silnika gry.
- Budowanie systemu sterowania animacjami szkieletowymi w grze.
Efekty
Uczestnik potrafi stworzyć modele i animacje szkieletowe, przenieść je do silnika gry i stworzyć sterowanie animacją w grze.
Jarosław Branicki Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
PONIEDZIAŁEK | WTOREK | ŚRODA | CZWARTEK | PIĄTEK | SOBOTA |
---|---|---|---|---|---|---|
GRUPA 47. 13 - 19 lat |
16.00 - 18.15 sala 421 |