Grafika 3D i animacje w grach

Wiek

13–19 lat
(12 osób w grupie), grupa zaawansowana

Wymagania

Zajęcia dla młodzieży zainteresowanej programowaniem i grafiką.

  • Znajomość szkolnego materiału z matematyki do VI klasy.
  • Zdolność logicznego myślenia.
  • Zainteresowanie programowaniem i komputerami.
  • Umiejętność obsługi i instalacji oprogramowania w systemie Windows.
  • Umiejętność skupienia uwagi przez dłuższy czas.
  • Preferowana znajomość języka angielskiego.
  • Posiadanie konta email i umiejętność posługiwania się pocztą elektroniczną.

Kontynuacja zajęć "Programowanie w języku C#", "Grafika trójwymiarowa" i "Projektowanie gier".

Zagadnienia ogólne, zamierzone efekty

    Projektowanie gier i pisanie gier:
  • Tworzenie modeli trójwymiarowych do gier.
  • Teksturowanie i mapowanie modeli.
  • Tworzenie modeli dla fizyki gry.
  • Tworzenie, modyfikowanie i miksowanie animacji szkieletowych.
  • Importowanie modeli i animacji do silnika gry.
  • Budowanie systemu sterowania animacjami szkieletowymi w grze.
Efekty

Uczestnik potrafi stworzyć modele i animacje szkieletowe, przenieść je do silnika gry i stworzyć sterowanie animacją w grze.

Rozkład zajęć
Jarosław Branicki
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
PONIEDZIAŁEK WTOREK ŚRODA CZWARTEK PIĄTEK SOBOTA
GRUPA 47.
13 - 19 lat
16.00 - 18.15
sala 421