Wiek
8 – 19 lat
Grupy 1,2,3,4 
początkujące(16 – 20 osób w grupie)
Wymagania
Zainteresowanie sztuką, działaniami twórczymi związanymi z rysowaniem. Umiejętność obserwacji, spostrzegawczość, wyobraźnia twórcza
Sprawdzian:
Sprawdzian rysunkowy. Zadaniem kandydata będzie wykonanie kreatywnej pracy
Zagadnienia ogólne
- Uczestnicy uczą się rysować ołówkiem węglem, pastelami. Poznają zasady posługiwania się narzędziami rysunkowymi, wykonując zróżnicowane prace pod względem warsztatowym i tematycznym (martwa natura, pejzaż, postać). Uczą się podstaw rysunku poprzez szkicowanie, prawidłowe budowanie kompozycji, zastosowanie światłocienia, perspektywy, rozwijając swoje zdolności i artystyczną wyobraźnię, na przykładach zdjęć, albumów, obserwacji rzeczywistości, własnej refleksji, pracy z natury .
Umiejętność oddania różnymi technikami rysunkowymi ogólnego charakteru rysowanych przedmiotów, zjawisk, wydarzeń z uwzględnieniem zasad kompozycji. Własna ich interpretacja. Uczestnicy biorą udział w konkursach plastycznych.



-6d9720033fdada70c2966642d61da0be.jpg) 
            
            
            
                                                                        -3a91bc53704bde3d9e82b43b1ab7a0d0.jpg) 
            
            
            
                                                                        -ad37003da0a4b7612ed0c58f21c19f7e.jpg) 
            
            
            
                                                                        -c31b077fdc93f677c983b066af23cf30.jpg) 
            
            
            
                                                                        -60439bf16a56d1d3663a631f4cb08bec.jpg) 
            
            
            
                                                                        -bee0374264dba7d409b5d6ce5e155827.jpg) 
            
            
            
                                                                        -5b604d9568635d69ab31bb4700505f20.jpg) 
            
            
            
                                                                        