Wiek
11–13 lat
(12 osób w grupie), grupa początkująca
Wymagania
- Znajomość obsługi komputera.
- Zdolność logicznego myślenia.
- Pomysłowość.
- Zainteresowanie informatyką.
- Znajomość szkolnego materiału matematyki.
Kontynuacja zajęć p. W. Bogdańskiego.
Zagadnienia ogólne, zamierzone efekty
- Praktyczne poznanie środowiska Python i podstaw programowania z wykorzystaniem modułu Turtle.
- Wprowadzenie do wykonywania obliczeń w języku Python.
- Kształtowanie umiejętności rozwiązywania prostych problemów algorytmicznych w języku Python.
- Kształtowanie logicznego myślenia, spostrzegawczości i cierpliwości.
- Rozwiązywanie zadań tekstowych i graficznych z konkursów informatycznych.
- Nabycie umiejętności posługiwania się programami z pakietu CorelDRAW.
- Wykorzystanie grafiki w dokumentach użytkowych (kartki okolicznościowe, ozdoby świąteczne, kalendarze, plakaty).
- Zastosowanie i korzystanie z urządzeń wspomagających projekty graficzne.
- Wykorzystywanie gier edukacyjnych, planszowych, historycznych, logicznych, łamigłówek przestrzennych.
Efekty
Uczestnik potrafi tworzyć aplikacje w języku Python, rozwiązywać proste problemy matematyczne i algorytmiczne oraz wykorzystywać poznane wiadomości w praktyce.
Wojciech Bogdański Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
PONIEDZIAŁEK | WTOREK | ŚRODA | CZWARTEK | PIĄTEK | SOBOTA |
---|---|---|---|---|---|---|
GRUPA 5. początkująca 11 - 13 lat |
17.45 - 19.15 sala 423 |
16.00 - 17.30 sala 423 |