Instruktor: Władysław Muras, kontakt: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Wiek
11 – 13 lat  Grupa 1 początkująca (16 osób w grupie) 
13 – 16 lat  Grupa 2 średniozaawansowana (kontynuacja i nowi uczestnicy) (16 osób w grupie) 
15 – 19 lat  Grupa 3 zaawansowana (16 osób w grupie) 
Wymagania
- Zainteresowania techniczne z zakresu modelarstwa lotniczego i lotnictwa. Wymagana ogólna sprawność manualna.
Sprawdzian – umiejętność posługiwania się linijką i przyrządami kreślarskimi – wykonanie rysunku prostych figur geometrycznyc
Zagadnienia ogólne, zamierzone efekty
- Nauka budowy modeli latających.
- Nauka budowy modeli silnikowych latających na uwięzi i sterowanych radiem.
- Wiedza z zakresu obsługi silników modelarskich spalinowych 
 i elektrycznych.
- Obsługa aparatury RC oraz umiejętność posługiwania się elementami wyposażenia modeli RC.
Uczestnik potrafi wykonać model szybowca, samolotu sterowanego radiem i samolotu silnikowego na uwięzi. 
Uczestnicy biorą udział w konkursach, pokazach i zawodach modelarskich



 
            
            
                            
            
                                                                         
            
            
                            
            
                                                                         
            
            
                            
            
                                                                        -550981b1908337df605a39d741127a27.jpg) 
            
            
                            
            
                                                                        -fdf60af3691992552986e776cdfad893.jpg) 
            
            
                            
            
                                                                         
            
            
                            
            
                                                                         
            
            
                            
            
                                                                        