Wiek
12–19 lat
(12 osób w grupie), grupy początkujące
Kontynuacja zajęć w pracowni Informatyki i Nauki.
Wymagania
- Umiejętność logicznego i algorytmicznego myślenia.
- Znajomość szkolnego materiału z matematyki, szczególnie geometrii.
- Wyobraźnia geometryczna i przestrzenna.
- Umiejętność pracy z systemem Windows.
- Umiejętność programowania w programie Scratch.
- Podstawowa znajomość języka angielskiego.
Zagadnienia ogólne, zamierzone efekty
- Metody modelowania trójwymiarowego.
- Przygotowanie modelu do druku 3d, drukowanie.
- Kompozycja sceny i jej oświetlenie.
- Animacje.
- Tworzenie materiałów, systemy cząsteczkowe, efekty artystyczne.
- Korzystanie z zasobów Internetu z uwzględnieniem zagrożeń i praw autorskich, pozyskiwanie grafiki.
- Tworzenie i modyfikowanie grafiki m. in. w pakiecie CorelDRAW.
- Wykorzystanie tworzonej grafiki w dokumentach użytkowych i programowaniu.
- Usystematyzowanie wiedzy z geometrii, wykorzystanie jej w praktyce.
Praca w programie Autodesk 3ds max.
Efekty
Uczestnik umie tworzyć grafikę i animację trójwymiarową w programie Autodesk 3ds Max.
Małgorzata Tarnachowicz Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
PONIEDZIAŁEK | WTOREK | ŚRODA | CZWARTEK | PIĄTEK | SOBOTA |
---|---|---|---|---|---|---|
GRUPA 21. 12 - 19 lat |
17.20 - 19.35 sala 421 |
|||||
GRUPA 22. 12 - 19 lat |
9.15 - 11.30 sala 421 |
|||||
GRUPA 23. 12 - 19 lat |
11.45 - 14.00 sala 421 |